God morgon

Då var man tillbaka i skolan kul o tråkigt men men skit samma snart e det över. Har kommit fram till att jag e så sjukt stressad nu så det inte e sant vill bara få allt klart o sen börja jobba. Hur jag kom på det var när älsklingen frågade om det hänt något när jag varit depp i 2 dagar o jag kom fram till att jag är så stressad att jag blir depp. Längtar till nästa vecka när jag verkligen ska råå plugga o göra lite skoj saker också. Men idag i alla fall har jag lektion som vanlig vet lite vad det e för lektion men skit samma bara gå in o se glad ut. Och sen hem till älsklingen LÄNGTAR för i hans famn är ända stället där jag verkligen kan slappna av.

Hörs förhoppningsvis sen

puss på er

 

Kommentarer
Postat av: Ida

▲ Ja, det var verkligen trevligt då den snöade under första advent! Kanske blir en vädersrepris imorgon under andra advent:)

2011-12-04 @ 03:33:21
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0