Godis morgon

Tjo sötnosar

Sitter i skolan och väntar på att det ska komma folk men som vanligt på måndagar har vi sovmorgon så det dröjer ett tag men men jag kan ju passa på och blogga tjoho hihi Idag vet jag inte vad som händer vet att jag har någon lektion men som vanligt inte vilken men skit samma haha sen efter skolan blir det möta baby och åka hem. Mycket jag vet om min dag va? tycker inte om att planera det är tråkigt man ska göra saker spontant det är bäst.

Vad är ni spontana eller inte? Och vilket av det tycker ni är bäst?

Dagens outfit medans jag ändå e i farten

Huvud: Uppsat med pinup hårband (allså stjal)
Överdel: BH, Linne, T-shirt med döskalle och skinväst
Underdel. Troser, blåa jeans
Skor:strumper och boots

Fattar inte varför jag har dagens outfit kanske för jag är absolut jag och min rätta stil idag den stilen jag är idag det är jag eller när jag har typ kavaj och så och e uppklädd de e jag och älskar dom här stilarna väldigt splittrad men skit samma LOVE IT

föresten innan jag går ville jag bara säga att jag e så sjukt glad idag för jag hade en sån sjukt underbar helg vill bara tillbaka min familj och pojkvän och mina närmaste vänner får mig verkligen så obeskrivligt lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0