livet e det svåraste i livet

Livet är nog det svåraste i livet många säger att kärlek är det svåraste men livet då det är ju det som är svårt. Som att klara av att gå upp en jobbig dag och göra alla sysslor, Att klara av att vara glad och inte deppa ihop när man är nere. Att klara av dagarna när man är ledsen på kanske sin partner eller sina vänner. Eller när man är glad så måste man alltid vara med den persoen/personerna som håller en glad. Livet är en kamp vi kämpar i varje dag. Vissa dagar är det lätt och ibland svårt. Men sånt e livet vi kan inte göra något åt det bara leva och ta dagen som den kommer.

Jag älskar mitt liv trotts att det inte är som det brukar. Som det där att jag lämnade en person som har varit mitt allt i många många år och han smsar mig varje dag typ men jag håller mig stark och en som fått mig såhär stark är min pojkvän han har lärt mig att inte falla utan vända ryggen och gå tillbaka istället för att hoppa vid stupet. Som jag troligtvis gjort om jag inte hade han. Asså inte ta livet av mig utan hoppat ner till botten och mått piss igen. Det är många jag lämnat men idag gråter jag inte för det. jag e stark flicka nu.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0