Näst sista dan i skolan..

Eller ja tror inte jag tänker åka till skolan imorgon eftersom det bara är typ 1,5 timmes avslutning... Men igår kväll hade jag o baby en riktigt mysig kväll med chips o dricka o lite godis framför copycat singers mys mys idag blir det städa på skolan eller ja och en till ska städa klassrummet lätt atbete eftersom vi städar varje fredag så då e det ju hyfsat städat liksom. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på kanske drar en sväng förbi några kompisar får se eller så stannar ja på jul lunchen här i skolan den brukar vara ganska äkel päkel men e sugen på prinskorv o köttbullar och så så kanske hihi
Det var allt jag hade för nu vi hörs puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0