Sankta Lucia skänk mig en tia...

Så var det Lucia idag då och vad tycker ni om lucia?
Jag tycker inte om lucia har inte det blekaste kanske för jag aldrig fick vara lucia.. Men Det e så tråkigt man sitter och kollar något tåg (detta idag kommer bli falskt) för dom har tvingat massa folk som inte vill så det kommer se tråkigt ut. Sen får man någon torr lussebulle och kanske en pepparkaka om man har tur. Sen e det slut. Det var roligare nör man var mindre och man fick prata om det hela dan och fröken berättade sagor och så.
Så idag DISSAR jag Lucia att det blir tråkigare när man blir äldre.



Och jag hissar att jag ska göra Amerikanska pannkakor när jag kommer hem med massa sylt och glass och frukt MUMS!! Fetaste Hissen asså



Det var de hihi har lektion med en sengångare och sen slutar jag tror jag. Då blir det åååååååka pendeltåg ne men ta tåget hem för baby bus jobbar över idag.
Men skönt att vara lite ensam också eftersom vår lägenhet är så liten känns ibland som man sitter i varandras knä

Nu ska jag vidare men vi höres pusseli puss och glad lucia hoppas ni får bättre en  mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0