Tankar i bana i huvudet

Tankarna bara snurrar och snurrar. Mest om mitt liv om jag verkligen ska släppa allt nu och bara fokusera på det och dom jag verkligen älskar och bryr sig. För den sista veckan har jag hittat en ny speciell vän som jag tycker väldigt mycket om (som vän) och han har fått mig att förstå att jag är värd det bästa. Och han har så rätt därför kan jag bara släppa folk om dom inte vill ha med mig och göra så gå. Jag tänker inte gråta för det. Och varför jag är så stark just nu är för att min älskling har fått mig att förstå att jag ska skita i dom dumma jag gör mina val och ingen ska få bestämma. Det har gått lite över ett år och först nu börjar det komma in ordentligt

Och sen har jag en underbar familj som verkligen får mig att orka

Tack till er E,F,P,J,M,T älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0