tjoho

nu e jag tillbaka har verkligen inte haft lust eller tid att blogga för det har varit så otroligt mycket hit o dit nu med middagar och så. Julafton spenderade jag med älsklingen och hans släkt hos hans föräldrar o sen annan dagen blev det att åka hem till min familj och fick massa fina julklappar och så. Och igår blev det middag hos babys farmor med släkten mys mys men var skit trött så var typ världens tråkigaste. Om ni undrar varför jag e uppe så tidigt är det för jag ska gå och tvätta snart fanns ingen annan tid fören fredag och då e baby ledig och vi ska hem till mina päron och fixa pappas bil så då orkar jag inte tvätta. Sen är det ju nyår. Känns skönt att starta om det har ju hänt så otroligt mycket det här året men 2012 så ska jag verkligen ta tag i mig själv, skaffa jobb, hitta vänner som inte hugger en i ryggen när man vänder sig om och bara ta hand om mig själv och mitt o babys förhållande , börja träna mer, gå ut skolan och bli fritidsledare ja det e mycket jag ser fram imot 2012 längtar faktist en aning lämna allt skit bakom mig. Ne nu måste jag ner till tvätten hoppas tvätten går in på en gång i 2 maskiner asså för då behöver jag bara skpringa ner o slänga in det 1 gång i torktummlaren o inte springa 100 gånger... puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0