tvångstankar och fobier

Sitter och kollar på Outsiders och om fobier och tvångstankar det e rätt sjukt vad man igentligen kan har fobier om som en på programet som är rädd för dinosaurier och en som tycker hon e riktigt ful det e ju rätt hemskt.

Har ni några fobier eller tvångstankar?

Jag är rädd för A brunnar vet att det kommer inte hända något för jag har säkert gått på 100 A brunnar som har varit täkta av snö men när jag ser dom och tror att om jag går på den så kommer jag få otur och samma som med nycklar på bordet vet inte varför men det är väll från när jag var liten och alla var rädda för det.

Ne nu ska jag gosa med min vovve men svara gärna på min fråga
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0