ur min hjärna

Känner mig som världens sämsta person ja bara skriver massa konstiga saker till min pojkvän och jag önskar jag tänker hela tiden att jag vill hoppa av skolan så jag får jobb och kan göra min pojkvän stolt o inte behöver lägga alla pengar själv på lägenheten mm hatar mig själv just nu känner mig så jävla handikappad och dum i huvudet... Och jag gör så mina vänner försvinner en efter en. Eller ja vet inte riktigt vad som hänt men jag tror att det är att jag lärt mig ta bort dom som behandlar mig illa och ger mig sår och så belkv det få kvar visst mår bättre en någonsin nu så därför fortsätter jag välja bort dom. Förut kämpade jag för att jag inte ville vara ensam men nu har jag verkligen insätt att jag e inte ensam jag har dom bästa runt mig och så är det bara och jag e väldigt glad för dom jag som älskar mig för den jag e.

http://www.youtube.com/watch?v=VfnQR4rYq0E&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0