kompisar har man många vänner har man få

Det gör ont att förlora vänner.
Sen jag flyttat så har vänner och kompisar slutat ta kontakt med mig och när jag pratar med dom och vi bestämmer att vi skall träffas och sen blir det aldrig så. Visst jag kan också jaga o så men jag orkar inte hur mycket som hällst. Igår förlorade jag en vän som har varit min bästa vän i nästan 9 år han kan mig utan och innan o det var alltid han och jag. Han stack från mig för ca. 1 år sen och sa att han inte ville ha mig i sitt liv. Han kom krypande tillbaka och vi blev vänner igen som ingenting hade hänt eller jo vi var ju inte lika nära och jag hade ju en ny bästa vän sen några år tillbaka men vi var alltid vänner.

Min nya bästa vän som jag haft nu i några år henne känner jag aldrig att vårt kapitell är slut. Det började med att jag började i en skola för att läsa upp mina betyg eftersom jag gick så kort tid i gymnasiet. Vi blev vänner rätt fort och höll ihop. Vi klarade knappt skolan utan varandra vi fick göra proven tillsammans , vi hittade på massa satyg tillsammans ja vi var som helan och halvan vi klarade knappt att vara 2 dar utan varandra och om en var borta så var den i skolan deppig. Sen har vi gått igenom rätt mycket tillsammans. Men idag ses vi knappt kanske i gång varje halv år. eller så men vi vet vart vi har varandra i alla lägen om det skulle vara något. För vi behöver inte träffas gämt längre eller prata varje dag vi ser på Facebook vad som händer. Nästa vecka ska vi ses och det kommer väll bli som vanligt att vi springer mot varandra o kramas jätte länge o sen går i o pratar i timmar. Om allt varje gång vi träffas får vi alltid ett nytt minne. Så man kan säga att vi har många minnen tillsammans
Men jag älskar henne det gör jag verkligen min älskade stjärna Eriika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0