when i look at you

Du säger att folk hatar dig vi har varit tillsammans och jag undrar fortfarande vad det är dom hatar? För mig är du den bästa av alla som går på denna jord. Ditt hjärta av guld, din kloka hjärna din vackra kropp. Det finns inget negativt man kan hata med dig visst du har svagheter men inte så man kan hata dig. Och alla har svagheter så är det bara. Under detta år har jag blivit en person jag vill vara och kan älska mig själv för den jag är och det är tackvare dig baby. Du har visat mig äkta kärlek hur man skall behandla folk och hur man skall behandla varandra. Tänk vad man kan tro vad kärlek är fram till man hittar den rätta och man inser att kärlek är något helt annat. För många är att vara kär en lek men då vet dom inte vad kärlek är dör kärlek är du.
Du är kanske hatad av andra med så obeskrivligt älskad av mig

ps. Ingen kan förstå det vi har varit med om i livet men vi kan förstå varanda och det började redan på dom där 2 veckorna när jag blev kär i dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0