1årsdag o jag e på topp

Idag har jag och min älskade pojkvän 1års dag o jag e på toppen humör. Det blir nog inte så mycket fira idag eftersom vi kommer komma hem så sen o vara jätte trötta men imorgon slutar båda tidigt så då blir det laga Tacos tillsammans (vår typ favo rätt) o sen kanske hyra film om de inte kommer någon bra film på alla våra typ 25 film kanaler vi har nu fram till nyår sen har vi typ bara 10 kanske men men. Sitter nu i skolan börjar om typ 1 timme men såhär blir det när man åker med baby på mornarna men varför klaga liksom?? ja får ju tid till er kära läsare det e ju bra. Sitter i alla fall här med en god kopp te o ska vidare ut på nätet får se vad ja hittar på. Bloggar nog sen efter skolan vid sådär halv 12 tiden om det inte dykt upp något inlägg blir det ikväll när jag kommit hem

vi hörs snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0