Förlåt!

Förlåt att jag inte skrivit idag men så här var det. Jag åkte till skolan hade lektion 15 min sen fick vi gå för vi skulle göra en uppgift. Så jag åkte ut till ön för att hämta mitt smink jag glömde där sist o hälsa på mamma vi fikade o pratade o hade trevligt fixade även babys 1 års present (som han fick idag för jag inte kunde hålla mig) han blev glad det var ett halsband han önska sig men det var tyvärr för litet så han får ha det som armband. Jaja imorgon måste jag vänta länge på han för jag slutar tidigt så det blir nog gågot inlägg. Nu blir det mysa med baby o sen sova ska nog göra lite te för har lite ont i halsen o det brukar sluta med förkylning inte bra
men men hörs imorgon puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0