Go kväll go kväll du fina läsare

Har precis ätit middag idag blev det oxpytt o ägg gott faktist. Efter mitt förra inlägg (asså efter lunchrasten) så fick vi ge feedback till varandra i klassen det skulle vara positivt och förändrings förslag o fy tusan vad svårt det är. Men ja tycker det gick helt okej och fick faktist bra feedback fast det var vanliga kommentarer om mig men det var kul att höra från klasskompisar men typ har gått 1,5 år med annars brukar det vara från fo0lk som kännt mig ett tag.

Men hur tror DU att jag är som person? nu har du ju inte läst så mycket men ändå hur tror DU jag är?

Imorgon kommer det nog bli en del bloggande för imorgon ska jag fixa lite saker o sen bara vara hemma så blir tyvärr inge skola imorgon men det blir nog mer bloggande.

Snart blir det in i duschen o sen krypa ner i babys famn och kolla lite tv kanske blir det en kopp te också mums mums. Ne nu ska ja vidare en sväng på Windows Internet Explorer o kolla lite men vi hörs imorgon.

Förlåt att det bara kommer gamla bilder men ska bli bättre o speciellt nu när jag har 8,1 megapixlar mobil hihi

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0