God morgon kära barn/vuxen/ungdom skit samma

Sorry att det blev ett skit tråkigt inlägg igår men jag hade lektion och sen slutade jag 15:40 bläää sne bar det av hem o sov typ. Så var det igår
Idag är det "nyårs fest" kyrkan firar nytt år från 1 advent. Och då brukar massa församligars ungdomar samlas o tävla o fika o ha kul "kul" ibland e det kul o ibland krig tror inte riktigt vissa ser det häller host hos men men. Ska bli kul får hoppas man träffar lite kompisar i alla fall. Men först e det ju skola o utväcklings samtal men funderar på att prata med min lärare om han har tid lite tidigare en halv 1 vet inte hur han tänkte riktigt när vi slutar halv 12 men men bara prata med gubben. Vad ska ni hitta på denna Onsdag?

Just de mamma ringde igår och frågade om jag vill ha en typ one piece "fast de e inte äkta men ändå" mysigt o gå runt med hemma ja som e en såndär mys brud tänk liksom i vinter när det e mörkt o man kan tända lite ljus o kolla film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0