God morgon

Här igen igår hade jag fullt upp i skolan med massa redovisningar (asså lyssnade) tråkigt efter ett tag o när man började bli trött o sen var jag helt slut i huvudet när jag kom hem så det blev bara mysa med älsklingen.
Idag är jag "ledig" har fältstudier men är hos mormor nu för att vi ska åka till Skogskyrkogården och ge Hasse en blomma önskar jag hade tid och åka dit oftare Förlåt Hasse min älskade Ängel. Hasse är min morfar eller mormor blev tillsammans med han när jag jag föddes eller några år innan för min riktiga morfar dog för många år sen (när mamma o hennes bror var 18) men Hasse i alla fall han var som min morfar vi var gämt med varandra o jag var hans ALLT trotts att han hade egna och vuxna barn så var jag den bästa och som sakt vi var jämt med varandra. Och han var min bästa vän. Men sen fick han cancer och dog när jag var 8 år och ja har alltid saknat han över allt annat och tänker i jobbiga sitvationer att om Hasse var här skulle allt blivit bra. Men han kommer alltid vara min bästa vän. Men i alla fall idag blir det åka och lämna en ros på minneslunden. Och det är de jag tycker är så skönt för då har han spridits med vinden och då finns han alltid vid min sida det gör säkert alla med gravsten också men det med spridas med vinden och att han alltid finns vid min sida då har liksom följt mig sen liten och gjort många stunder lättare. Ne nu ska vi åka puss på er ska försöka blogga när jag kommer hem


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt bra onsdag :D:D

2011-11-30 @ 16:24:57
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: glad jag blir! tack tack tack!!=)



haft en bra dag? kram

2011-11-30 @ 21:02:53
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0