Gymnasiemässan

Idag blev det ingen skola eftersom min lärare var sjuk så följde med en busungen Lisa till gymnasiemässan eftersom hon ska börja gymnasiet nästa år så hjälpte henne lite o så träffade även min bror från min biologiska pappas sida mycket trevligt. Imorgon blir det dit igen för min brorsa här hemma (på mammas sida) ska också stå där och Peter ska stå där imorgon också så det blir trevligt får se vilka man träffar imorgon då. Sen blir det in till stan ett tag med Mattis o köpa julklappar o födelsedagspresent till baby. ne nu blir det äta ben & jerry glass som min gulliga bror köpte till mig puss på han och puss till er 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Jo..jag tycker att de där bilderna symboliserar äkta glädje! Lovisa och jag! :D

2011-11-28 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0