Hej hopp alla där ute

Jag heter Emelie men kallas Empan denna blogg kommer handla om mina sista terminer på en fritidsledarutbildning men även mitt liv med min fantastiska pojkvän i Uppsala och lite Stockholm eftersom jag har min familj o lite vänner där. Kommer nog bli lite olika saker i denna coola blogg från tankar till vad jag gör och bilder jag tagit o musik hoppas ni vill följa denna blogg med knasiga mig på äventyr.

Tänkte att jag ska börja med att ha en liten lista som blir 1 inlägg varje dag sen kommer jag försöka slänga in lite andra vanliga också såklart här e listan

Inlägg 1 - En bild på mig som liten och en nu
Inlägg 2 - En person som betyder mycket för mig
Inlägg 3 - 1 Favorit låt
Inlägg 4 - En puss och kram bild
Inlägg 5 - En bild som är äkta kärlek 
Inlägg 6 - En bild som alltid gör dig glad
Inlägg 7 - Favorit citat
Inlägg 8 - En person som alltid gör dig glad
Inlägg 9 - En/fler bild på ditt rum
Inlägg 10 - Din favorit film
Inlägg 11 - 5 saker ingen visste om mig
Inlägg 12 - 5 konstiga saker jag gjort
Inlägg 13 - En bild på ett ställe jag flyr till när jag behöver komma bort
Inlägg 14 - Favorit dryck
Inlägg 15 - Favorit årstid
Inlägg 16 - Min första riktiga kärlek
Inlägg 17 - Min första bästa kompis
Inlägg 18 - Har jag gjort något olagligt?
Inlägg 19 - Hur ser mitt liv ut nu?
Inlägg 20 - Favorit fotografi

Vi hörs puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0