I mitt lilla huvud

Jag tänkte ge en förklaring varför jag bor där jag bor och har gjort vissa val den sista tiden som många kanske skulle mått jätte dåligt för men jag mår bättre en aldrig förr.

Jag har ju flyttat ihop med min pojkvän till Uppsala och jag lämnade ALLT och ALLA jag har kontakt med väldigt få och tidigare i mitt liv har jag varit beroende av att ha många runt om mig och alltid ville jag ha bekräftelse tills jag insåg att det fick mig att må väldigt psykiskt dåligt många blev drabbade av beslut jag tog men jag tänkte aldrig riktigt klart. Men jag fick reda på Onsdagen att jag skulle flytta på fredagen allt gick så fort. Men det är nog det bästa jag gjort i alla fall på denna sida nyåren. Från att må så otroligt dåligt till att må så bra och allt hände ju inte såklart bara när jag flyttade.Fr hela detta år med min fantastiska pojkvän har jag verkligen växt och blivit den personen jag drömt om jag har såklart bitar att jobba o slipa på men jag ser hur han försöker snikra och fila och såga bitarna på plats och byta ut gamla varje dag ibland e jag hjälplös och får dåligt samvete men jag försöker hålla huvudet högt

Det e vad som rör sig i mitt huvud nu ren lycka trotts att jag lämnat allt o alla men jag saknar ju mina närmaste vänner såklart

Min världens bästaste pojkvän!
Att se dig le är den bästa medicinen ever

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0