Inlägg 2 - En person som betyder mycket för mig

Det finns igentligen fler personer som betyder mycket för mig men det finns speciellt 1. Den har gjort ALLT för att jag ska komma ut mitt gamla beteende som var att vilja dö och ja grät hela tiden ja jag hatade mig helt o hållet. Jag sa varje dålig dag till mig själv " bara sätta på masken och gå" för jag levde i med en mask där jag log hela tiden men inuti skrek jag ville bara falla ihop. Och när folk frågade hur jag mådde antingen sa jag att jag mådde bra eller jag mår väll bra för jag visste nog inte själv. Vänner svek dom använde mig som något elutag när dom inte hade andra som ville vara med dom sen försvann dom och låsades som jag inte fanns. Jag slutade äta det fanns 1 som tvingade i mig en macka ibland för hon såg att allt inte bra. Och jag blev smalare o smalare jag tyckte om när folk sa "vad smal du blivit" det var ord jag älskade. Och nu kanske ni undrade vad mina föräldrar sa? Jo jag hittade alltid på saker att göra så jag sällan var hemma o så gjorde jag saker så jag inte tog mig tid att äta. O när jag var hemma så åt jag lite mat. Men i alla fall till den här personen han kom in i min värld en vacker dag i slutet av november det var en som tipsade om han o först tänkte ja nej. Men han kämpade ville inte ha någon efter alla svek ja hade varit med om ja ville ta hand om mig själv fixa alla problem för ingen skulle få ta hand om ett sånt psyko som mig. Men vi pratade lite o så o han var skön att prata med. Och så en dag bad min bästa kompis mig dra åt helvete ja visste inte vad jag skulle göra eller ta vägen ja ville bara gråta o skrika o försvinna. Men han fick mig att förstå att man behandlar inte mig så och samtidigt insåg jag att han får bli min nya bästa vän för ingen har någonsin fattat som han gjorde.

Snart har det gått 1 år på Torsdag faktist och jag har nu kontakt med min dåvarande bästa kompis vi pratar ibland men den senaste månaden har jag insätt att jag har bara 1 bästa vän och vi har snart kännt mig 1 år och han känner mig bästa av alla. För han är även min pojkvän visst jag har vänner som jag kan prata med också om saker o så jag inte kan prata med han om även fast jag skulle kunna. Jag lämnade till och med alla mina kompisar, vänner o familj för han så nu bor jag i Uppsala med han o jag har aldrig mått bättre.

Så han betyder väldigt mycket för mig min lilla älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0