Så var det FREDAG!!!

Weho det är fredag party party
Eller jag kommer nog inte parta efter skolan ska jag möta upp min prins för sen ska vi hämta upp hans bror o åka o shoppa på IKEA nice nice ska köpa lite hyller o så så lägenheten blir klar någon gång sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på just nu mer en att vi måste ut till babys päron o hämta papp och pänslar för imorgon ska vi måla hallen kommer bli kul. Jo och till middag idag ska vi laga tacos o sen blir det väll bara mys mys framför tvn får se om jag bloggar något mer idag men ska försöka göra mitt bästa för de.
Ha en super duper bra Fredag puss på er

Våran utsikt från fönstret


Kommentarer
Postat av: Kung Evve

ah det är verkligen surt :(

2011-11-18 @ 12:17:39
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0