Tillbaka igen...

Tillbaka igen då har varit duktig o fixat massor som satt upp gardiner, dammat, diskat, fixat vårat duschdrapperi asså bytte hängare (lång historia) sen har jag varit o köpt frimärken och häven hunnit med o sätta på 2 tvättmaskiner o nu e tvätten i torktummlaren. Känner mig riktigt duktig så när tvätten e torr så ska jag hämta den o vika den sen blir det bara chilla i sängen får se om jag lagar lite matlåder bara för att jag e igång. Saknar min älskling så mycket så måste göra något för att inte deppa så mycket. Just nu sitter jag ju o skriver till er o det e kul tittat även lite på Arn som går på tv men funderar på att sätta på någon play kanal de e roligare hihi men vi hörs snart för nu måste ja pissa
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0