Tillbaka

Sorry porry för att ja inte blogga igår men drog tidigt på morgonen med min bror som skulle stå på gymnasiemässan så tänkte vara en älskad syster o göra han sällskap dit o hem. Så då var det bara upp ur sängen 6 på morgonen träffade även Peter (min bror på pappas sida) igen trevligt som vanligt haha vann även en bio biljett tack bror för stödet hade aldrig klarat det utan dig vid min sida ;) Sen blev det till stan och shoppa lite eller Mattis shoppa o jag kolla och fick även lösnaglar o grejer sen blev det hem o sova
Och idag blev det att åka hem men dumma SJ hade inga avgångar så jag fick åka till Kista o baby fick hämta mig där. Och nu har vi varit o handlat o tvätten e i torktummlaren japp de var min tråkiga söndag o den kommer väll inte bli så mycket roligare så vi hörs imorgon puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0