God kväll pizza folket

Ja ni fick heta pizza folket nu för jag tror dom flesta av er äter pizza idag hihi det gjorde ja och baby i alla fall han tog till och med 2 pizzor för vi åt pizza för ett tag sen och så äter han pizza nu hungrig gubbe de där. Själv tog jag en sallad den e inte så mättande men den kanske jag tar senare eller imorgon. Skönt att vara hemma i sin egna lägenhet o bara kan slappa o behöver inte prata och vara trevlig inte för jag behöver det hemma hos mina päron häller men ändå nu slipper jag prata alls ingen energi för göra någonting idag hihi

Vad gjorde in igår då? Och hur var eran kväll?

Nu blir det titta film eller snart ska ut på nätet en sväng sen film eller först Berg fluttar in de e lite kul och sen blir det änglagård ikväll

Kan berätta lite om mina nyårslöften som verkligen är nödvändiga inte bara för att utan för att jag ska må bättre.

1. Skita i vad folk säger
2. Ta bort folk från mitt liv som får mig att må dåligt
3. Jobba på mitt självförtroende
4. Börja träna (kommer leda till att jag får bättre självförtroende)
5. Fixa jobb
6. Fixa skolan

Det e vad jag kommit på just nu i alla fall

Och om jag har dig min prins kan jag verkligen klara allt för du e den som hjälper mig upp och får mig verkligen orka kämpa
Jag älskar dig,baby så otroligt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0