Tjolahop

Nu e jag tillbaka har haft lite fullt upp med bortbjudningar osv men nu e jag här. Kom nyss hem orkade inte vänta på baby så tog tåget sitter i soffan och dricker te och kollar på top modell ska väll snart börja med maten eller så. Har ingen energi den e borta typ läkaren säger att jag ska ta det lungt och inte stressa upp mig och sen röra på mig och ta vitaminer så bara lyda order. Har hänt rätt mycket på sistone ja inte orkar ta upp men som nog alla vet att idioter finns det gott av och jag lyckas dras till många...

sallad e sallad och fruktsallad e en annan sak - Ola Lustig

Får se hur mycket jag bloggar imorgon måste verkligen göra mitt arbete..

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0